måndag 24 oktober 2011

Elin; Igår och idag

Hej i går så red jag och Eldur ut med; Ymer(frieser) och carro, Ghost(connemara) och frida och Aragon(PRE) och A-C :). Vi red ut på en grus väg i skogen och trava och galopperade riktigt kul :). Och Eldur gjorde sin klassiker att bocka och ta bettet hahah söto <3. Eldur skulle passa med ponny trav eller ponny galopp när han väl galopperar då SKA han vara först så måste hålla in honom som bara den xD <3.
Riktig kul i alla fall :). Portia och jag gick sen en promenad med vagnen på :).
Idag så red jag till slottet och tillbaka själv och det gick super bra sen så tränade jag små volter i galopp inne i padocken :) och han har aldrig viljat gjort det när jag haft honom men han gjorde det som om han inte gjort nått annant innan x) <3. Och Portia tränade jag lös longering, hon var jätte sur men gjorde det x) <3.

Rätt jobbigt men min morsa läser bloggen så HEJ MAMMA :D x''')
Den 15 oktober så var Portia och jag på utställnig och ställde ut henne och hon fick SILVER ;D
Hon hade 34p innan och nu fick hon 35p (+att domaren är känd att var för petig :3).
Hon skötte sig super :D.
Bilden är när vi skulle ge henne sitt mellanmål ^^.
Hon är så söt och folk fråga om hon var unghäst XD hon gnägga till allt och alla <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade